niedziela, 16 grudnia 2012

Nagroda:)

Niezmiernie mi miło, że otrzymałam nominację od fajnej Babki i bardzo Jej za to dziękuję:)

Oto moje nominacje:

Ksena - za to, że mnie odnalazła i uczy mnie tak wiele swoim życiem codziennie - kocham:)

Natthimlen - za pasję życia i parcie do przodu bez względu na przeciwności:)

Malawiart - za bycie wielkim pasjonatą, świetnym mężczyzną, ojcem, gentlemenem i wirtualnym przyjacielem:)

Viki - za bycie inspirującym, bezinteresownym człowiekiem w 100% i za chęc niesienia pomocy innym:)

Karioka - za pasję tworzenia, życia, wszechstronnośc i inspirację:)


Zasady zabawy:

Nominować blogi, które według mnie zasługują na wyróżnienie.
Poinformować blogerów, o tym, że są nominowani.
Podziękować blogerowi, który mnie nominował.
Dołączyć nagrodę na swoim blogu.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci Nagrody, bo w 100% na nią zasługujesz. Poruszasz na swoim blogu ważne tematy, piszesz bardzo szczerze odkrywając przed nami swój świat i swoją wrażliwość. Twój blog powinien być lekturą obowiązkową dla tych "normalnych" :P
    Nominacja dla mnie i jej powody szczerze mnie wzruszyły. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuję Kochana, że mnie tak postrzegasz, to budujące:) Gratulacje Kochana;&

      Usuń
  2. Jestem wzruszony :) Bardzo dziękuję i całuję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wierzę w to co o Tobie napisałam:) Dzięki, że jesteś;*

      Usuń
  3. Bardzo Ci dziękuję, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana , dziękuję Ci bardzo, bardzo.
    Wzruszyłaś mnie, tak jak za każdym razem, kiedy Cię odwiedzam tu , w sieci. Jesteś wrażliwą i pełną dobrej energii Kobietą. Ściskam Cię mocno i całuję :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje! :)))
    I pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. I bardzo Ci gratuluję. Należy Ci się.

    OdpowiedzUsuń